Киев

0
253

Міст Патона – одна з візитних карток Киев. Введений в експлуатацію в листопаді 1953 року, цей міст був першим мостом, побудованим через Дніпро в повоєнний час. Однак, в історію світового мостобудування він увійшов як перший у світі суцільнозварний міст і найдовший – 1543 метрів. В процесі монтажу балок зварили 10668 швів. Ширина тротуарів з боків моста становить 3 метри. У ті далекі 50-ті роки тротуарна частина була популярним місцем романтичних побачень. З листопада 1954 року по червень 2004 року по мосту Патона проходила трамвайна лінія. Після того, як рейки демонтували, по мосту пустили тролейбуси. І дуже скоро стало ясно, що тролейбус не справляється з тим пасажиропотоком, з яким раніше справлявся трамвай. Кияни позиціонують міст Патона як місце постійних транспортних пробок

Всі ці довгі шістдесят шість років міст вірою і правдою служить киянам. Однак, навіть метал втомлюється від безперервної експлуатації. Потрібна реконструкція і мосту Патону.

Kyiv-future.com.ua поцікавився, коли будуть продовжувати вік знаменитому мосту і у скільки це обійдеться місту. На сайті Київської міської державної адміністрації є відповідне розпорядження, згідно з яким реконструкцію моста Патона планується почати в червні 2020-го року, закінчити – в кінці 2022. Реконструкція займе більше двох років.

А поки посилено розробляється проектна документація.

Реконструкція такого масштабного споруди – справа недешева. Загальна вартість робіт оцінюється в чималу суму — 1мільярд 44 мільйони гривень. У поточному році на розробку проектної документації реконструкції мосту з міського бюджету виділять 15,7 млн грн. по закінченню зазначеного часу знаменитому мосту повернуть другу молодість.

ПОДЕЛИТЬСЯ
Предыдущая статьяЧернигов
Следующая статьяЛьвов

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here