Іноді автолюбителі ллють в двигун своєї машини для доливання не те масло, яке залите. Причини тут різні. Хтось не зміг знайти в магазинах потрібне, хто намагається заощадити, доливаючи більш дешеве, а хтось, загордившись себе хіміком, змішуючи масла з різною в’язкістю, намагається отримати щось середнє. Ось основні причини. Зараз про них детальніше. А також рекомендації, як уникнути проблем.

Змішування враховано виробником моторних масел

При зміні масла навесні або восени часто заливають більш густе або, навпаки, більш рідке масло. При цьому в піддоні двигуна залишається не просто масло з іншими характеристиками, але і старе до того ж. І нічого критичного не відбувається, крім того, що залите масло старіє раніше.

Це свідомий крок виробника масел, дана можливість врахована ще на стадії виробництва і випробувань масла. А ось свідоме змішування споживачем масел з різними характеристиками може призвести до негативних наслідків.

Якщо змішати «синтетику» і «мінералку»

Синтетичні і мінеральні масла – це абсолютно різні масла. Як і портвейн з горілкою, змішувати їх не можна! Різні у них не тільки пакети присадок, але і сама основа. Та при максимальних навантаженнях на двигун, коли моторне масло в ньому працює також на максимумі своїх можливостей, можливі дуже сумні наслідки. Це спінювання масла, відкладення в каналах, аж до їх повної непрохідності, втрата працездатності присадок.

Всі ці наслідки не тільки описані в теорії, але й підтверджені на практиці деякими горе-економістами.

Масла різних виробників

Все ті ж рекомендації можна дати й для масел різних виробників, оскільки навіть у однакових за всіма параметрами оліях у всіх виробників закладені різні рецептури. Тому наслідки можуть бути такими ж, як і в попередньому випадку.

Ще про одне не треба забувати власникам автомобілів з турбонаддувом. У цих двигунах олії завжди працюють у важких умовах, тому будь-яке змішування їх украй небажано.

«Полусинтетика» підходить і до «мінералці» і до «синтетиці»

Дуже часто такі твердження можна чути в «гаражних» дебатах. Трохи правди в ньому є. Основу напівсинтетичних масел, дійсно, виготовляють шляхом змішування спеціально підібраних мінеральної та синтетичної основ. Але справа в тому, що присадки в масло підбираються, виходячи з основи. І вони різні для кожної із засад, тому в роботі будуть тільки шкодити один одному.

Якщо все ж доведеться лити

Якщо ситуація безвихідна, то (хоча б для самозаспокоєння) можна зробити наступне:

— злити трохи (від 100 до 500 мл) старого масла з двигуна в яку-небудь ємність;

— додати стільки ж того масла, яке хочемо залити;

— розмішати і нагріти цю суміш до 100 градусів.

Якщо суміш залишилася абсолютно однорідною, без осаду, то залити масло в двигун можна, і їхати в щадному режимі, а по приїзду на місце обов’язково змінити масло.

Якщо ж є осад, навіть невеликий, то масло в двигун заливати не можна, т. до. під навантаженням ці частинки присадок, що випадають в осад, почнуть закупорювати канали, що, в кінцевому підсумку призведе до поломки двигуна. А коли це станеться – через 10 або 100 кілометрів – не знає ніхто.

НЕТ КОММЕНТАРИЕВ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ